top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

פיצה Alice - כשאתם רעבים ברומא (הפתעה לשומרי כשרות)


פיצה מומלצת ברומא - פיצה אליס (ואפילו הפתעה לשומרי כשרות)

פיצה אליס היא רשת פיצריות פופולרית ברומא, המציעה פיצות טריות, טעימות ובמחירים נוחים, מחיר הפיצה זה לפי משקל, אתם בוחרים את גודל הפיצה ומשלמים לפי משקל. הרשת נוסדה בשנת 2001 על ידי שני חברים, אנדריאה וצ'זארה, והיא כוללת כיום כ-20 סניפים ברחבי רומא.

פיצה מומלצת ברומא

פיצה מומלצת ברומא

פיצריית אליס מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מפיצות קלאסיות כמו מרגריטה ופפרוני, ועד לפיצות עם תוספות ייחודיות יותר כמו פיצה עם אנשובי, פיצה עם פסטה, חצילים, תפוח אדמה וגם פיצות טבעוניות. הבצק של הפיצה הוא דקיק ופריך, והגבינה היא איכותית וטעימה. פיצה אליס היא מקום פופולרי בקרב המקומיים ותיירים כאחד. הסניפים של הרשת פתוחים בכל שעות היום, ויש גם אפשרות להזמין פיצה באינטרנט.

פיצה אליס כשרה בשנת 2021, סניף פיצה אליס ברובע היהודי ברומא הועבר לידי צוות חדש, שרצה להפוך אותו לפיצרייה כשרה, הסניף, ששמו שונה ל-"Bona Pizza", מציע פיצות כשרות בטעם מצוין. הפיצות של Bona Pizza עשויות מבצק דקיק ופריך עם גבינה כשרה ואיכותית. התוספות הן גם כשרות, ויש מבחר רחב של אפשרויות לבחירה, החל מפיצות קלאסיות כמו מרגריטה, ועד לפיצות עם תוספות ייחודיות יותר כמו פיצה עם אנשובי, פיצה עם פסטה וגם פיצות טבעוניות. Bona Pizza היא אופציה מצוינת עבור תיירים יהודים המבקרים ברומא. הפיצה טעימה, המקום נקי ומסודר, והצוות אדיב ומקצועי.

פיצה מומלצת ברומא

סיכום פיצה אליס היא רשת פיצריות מומלצת ברומא. הפיצות הן טעימות, הבצק הוא דקיק ופריך, והמחירים הם נוחים. אם אתם מחפשים פיצה טובה ברומא, פיצה אליס היא אופציה מצוינת.








שם מסעדה

שם : פיצה אליס


כתובת

כתובת הסניף הכשר: Via del Portico d'Ottavia, 7, 00186 Roma RM










אתר אינטרנט


הנמכרים ביותר

bottom of page