top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

NG's Cafe - בואו לטעום איתי,עגלת קפה בחורשים


כאחד שמטייל הרבה, קפה, מגוון עוגות ומאפים על הדרך, זה משהו שתמיד מסתדר לי, בעיקר בבטן. כששמעתי על המקום הקטן הזה בחורשים, החלטתי לבדוק את העניין. הגעתי בשעת בוקר מאוחרת חמוש במצלמה, עם רצון עז לקפאין ולמשהו טעים. בואו נגלה מה היה שם.

בואו נגלה מה היה שם.

כשקיבלתי המלצה על עגלת הקפה הקטנה והחביבה בשם NG's Cafe בקיבוץ חורשים ידעתי שעצירה שם תסתדר לי בול עם הנסיעה שהייתה לי באותו יום. העגלה שוכנת לא רחוק מהכניסה לקיבוץ, תחת עץ אקליפטוס ענק, שמעניק לה צל נעים בימי הקיץ החמים, אנחנו הגענו בסתיו והיה ממש נעים. הגענו לעגלה עם חשק לארוחת בוקר. לא ממש ראינו תפריט אבל כן הייתה ויטרינת עוגות קטנה (ולא הכי נקייה) אחרי מבט מהיר בחרנו עוגת גבינה ופאי לימון, והזמנו גם 2 כוסות קפה הפוך (86 ש"ח).

בחזית העגלה היו מפוזרים שולחנות ופינות ישיבה מעץ, בחרנו שולחן פיקניק סגול מתחת לעץ והאמת שממש נחמד ונעים לשבת שם. בכל זאת אווירה של קיבוץ היא תמיד כייפית, פסטורלית ומרגיעה.

הגענו מוכנים עם הכפיות כדי להסתער על העוגות. והטעם? עוגת הגבינה הייתה ממש טעימה, היה בה בסיס בצק דק וגבינה קרמית ולא מאוד מתוקה, בדיוק כמו שאני אוהב. פאי הלימון היה נחמד, קצת חמוץ מידי לטעמי, אך קלאסי וקרמי, אוהבי הטעם החמצמץ יותר יהנו ממנה. הקפה גם היה טעים וזה לגמרי לא מובן מאליו.

בכנות, המבחר במקום לא היה גדול. ציפיתי ליותר ואולי בגלל זה יש את הפתגם "כגודל הצפייה ככה גודל האכזבה". טוב, במקרה הזה גודל האכזבה לא היה כל כך גדול אבל בכל זאת קיוויתי למשהו אחר כמו לארוחת בוקר חביבה או איזה כריך מפנק. אך מקרר הסלטים היה נראה עצוב מאוד ומקרר השתייה הקרה היה נראה אפילו עוד יותר עצוב.

השירות היה סביר, בעגלה ישב בחור נחמד. כששאלתי אם מותר לצלם הוא שאל בחשדנות קלה אם אנחנו ממשרד הבריאות. אחרי הרגעה קצרה שאנחנו לא הוא הסכים שנצלם בלי בעיה :)

בסך הכל, זו הייתה חוויה טעימה. לא מקום שהייתי נוסע אליו במיוחד אבל במידה ואתם בסביבה ומתחשק לכם משהו מתוק ואווירה פסטורלית זה המקום בשבילכם.


העגלה פתוחה בימים א - ה , בין השעות 7:30 עד 13:00 ו16:00 עד 20:00 (בכל זאת חייבים שנ"צ) ימי שישי ושבת מהשעה 8:00 ועד 14:00

טלפון: 052-606-8717


קיבוץ חורשים















  • יש חניה בשפע בסמוך לעגלה.

  • העגלה נמצאת במרחק הליכה קצר מהכניסה ליער חורשים.


38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הנמכרים ביותר

bottom of page