top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

בואו לטעום איתי, בופה כפר סבא


יום שישי יש הפסקת אש וכל עם ישראל בקניונים אז למה אנחנו לא?, מפה לשם אנחנו נוסעים לאושילנד בכפר סבא בשביל לקנות כמה שטויות במקס סטוק, על מקס סטוק צריך פוסט בנפרד אבל אין שם מה לאכול אז פחות מעניין.




כמו שאנחנו נכנסים לאושילנד אנחנו רואים המון אנשים יוצאים מאיזה מקום בקניון והידיים שלהם מלאות בשקיות של אוכל מוכן, אוקיייי כאן אני נדלק למרות שאני לא אוהב אוכל מוכן אני זה שאוהב להכין את האוכל אבל הייתי חייב לבדוק.

אנחנו נכנסים לחנות גדולה משהו כמו זארה אבל של אוכל מוכן, בחרנו כמה דברים בשביל לטעום ולהגיד לכם מה אנחנו חושבים (נכון שזה אחלה סיבה?) קנינו קובה סלק (88 ש"ח לקילו), מוקפץ ירקות ועוף (88 ש"ח לקילו), סמבוסק חומוס, סמוסה הודית(69 ש"ח לקילו) וקצת סלטים (77 ש"ח לקילו).

קצת מעצבן שהמחירים שם זה לפי 100 גרם ולא לפי קילו (100 גרם נראה בעיין זול) המחירים לא זולים לדעתי, המקום מאוד נקי, מגוון ענק של אוכל מוכן כולל עוגות, חלות ועוד סוגי פחמימות.


במבחן הטעימה שזה החלק הכי חשוב, הקובה סלק הייתה טעימה והבצק דק כמו שאני אוהב, הסמבוסק והסמוסה היו סבירים וקצת יבשים, המוקפץ היה טעים והסלטים טריים וטעימים.

השרות היה גם בסדר חוץ מקופאית אחת שממש כעסה שאני מצלם (אני לא מבין את הקטע).


לסיכום, מי שמחפש מגוון גדול של אוכל מוכן שיחסית לאוכל מוכן הוא טעים אז בופה בכפר סבא זה אחלה מקום.

הציון שלי זה 7 שזה טוב סה"כ

כתובת: עתיר ידע 4 כפר סבא קניון אושילנד






53 צפיות0 תגובות

הנמכרים ביותר

bottom of page