top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

סיור קולינרי ברומא - הדרכים ברומא


סיור קולנרי ברומא

להכיר את רומא מהבטן! המטבח האיטלקי מדבר בעד עצמו, איטליה כאימפריה גסטרונומית, שופעת בטעמים ומטבחים המשתנים בכפוף לאזור ותנובתו.

הסיור הקולינרי עם נתי הפך עם השנים לנקודת ציון בעיר רומא. יש שיאמרו סיור קולינרי שהוא חובה. סיור קולינרי ברומא, או סיור אוכל, איך שתרצו לכנות אותו הוא סיור פשוט נפלא משום שהוא זה שיעשה את ההבדל בין סופ״ש קצרצר ברומא לחוויה מטורפת וטעימה ברומא.

נתי מציע חווית, בילוי קולינרי שלא תשכחו, 4 שעות של כיף אמיתי. אנו נפגשים במדרגות הספרדיות, משם נלך עם נתי לפגוש את העיר, את הרחוב, את האנשים, את התרבות. נתי יפתח בפניכם את הרחוב ויתן לכם את התחושה שבאתם להכיר באמת את הסצנה הקולינרית ברומא. אנחנו עוברים בין התחנות הכוללים מידע רב על העיר והקולינריה,והאוכל הנפלא והטעים שיש לרומא להציע לנו.

מיקום הסיור הקולינרי

מיקום: רומא


זמן הסיור הקולינרי

זמן סיור: 4 שעות


מחיר הסיור הקולינרי

מחיר: 85 יורו למבוגר, 55 יורו לילד עד גיל 14


שפת הסיור

שפת הסיור: עברית


סיור קולינרי ברומא

הסיור הקולינרי ברומא בוחן את שגרת חייו של האיטלקי, ומציג מה הפך את חגיגת הגסטרונומיה לאימפריה. בכמה תחנות שבהן תטעמו, תאזינו להסברים ולסיפורים מרתקים. זהו סיור שמטרתו להכיר את התוצרת האיטלקית המפוארת ולהבין את גדולתה. נכיר תרבות שהיא מערבית, אך דבקה במסורת רבת-שנים. בסיור זה, האוכל הוא איטלקי קלאסי, איכותי ומושקע והוא כולל ביקור בשוקולטריה בוטיק משפחתית, פיצה אל טאליו מהטובות ביותר ברומא, פסטה המאפיינת את המטבח המקומי, יין מחבל לאציו, קפה עם טוויסט שתאמצו הביתה, מעדני כמהין, ביקור במעדניה קטנה עם מוצרי איכות איטלקיים ועוד הרבה כיף וטוב.


פייסבוק

בקרו אתנו בפייסבוק


אינסטגרם

בקרו אותנו באינסטגרם


אתר

בקרו אותנו באתר






16 צפיות0 תגובות

הנמכרים ביותר

bottom of page