top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

Lungara 1940 - לזנייה חצילים חלומית


הלזניה הכי טעימה ברומא

רומא היא עיר יפהפייה עם אוכל נהדר. במהלך ביקור של יום וחצי בעיר, גיליתי מסעדה קטנה ותוססת ברובע טרסטוורה, שהגישה את הלזניה בין הטובות שאכלתי בחיי.


הגעתי לרומא כדי להשתתף בסדנאות אפייה. לאחר הסדנה, הייתי רעב מאוד וחיפשתי מקום לאכול. במקרה, מצאתי מסעדה קטנה בשם "Lungara 1940".


מסעדת Lungara 1940: חוויה קולינרית איטלקית אותנטית ברומא, בירת איטליה, ישנן אינספור מסעדות המגישות אוכל איטלקי מסורתי. אחת המסעדות הפופולריות ביותר היא מסעדת Lungara 1940, הממוקמת בשכונת Trastevere הציורית. המסעדה, שנפתחה בשנת 1940, מנוהלת על ידי משפחה כבר דורות, המטבח מתמחה במנות איטלקיות מסורתיות, המורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. האווירה במסעדה נעימה וחמימה. המסעדה מעוצבת בסגנון איטלקי קלאסי, עם שולחנות עץ, רצפת טרצו ותמונות של נופים איטלקיים. השירות במסעדה אדיב ומקצועי, הצוות דובר אנגלית ויכול לעזור לכם לבחור את המנות המתאימות לכם. המחירים במסעדה סבירים. ארוחה מלאה תעלה לכם כ-20-30 יורו לאדם. לסיכום, מסעדת Lungara 1940 היא מסעדה איטלקית אותנטית המציעה חוויה קולינרית מושלמת. האוכל טעים, האווירה נעימה והשירות מצוין.


האם ביקרתם במסעדת Lungara 1940? שתפו אותנו בחוויות שלכם בתגובות!



מסעדת מומלצת Lungara 1940 בשכונת טרסטוורה

קצת מהאתר של המסעדה על המסעדה: נוסד לפני יותר מ-80 שנה על ידי משפחת Nardecchia ברובע טרסטוורה האופייני, בלב רומא. בשנת 2015 שופץ והוגדל המקום כדי להציע שירות מלא: מארוחות בוקר ועד צהריים ועד גלידות וקפה איכותי, תמיד בסימן האיכות והאותנטיות של חומרי גלם טריים. Caffè Lungara 1940 שהפכה לספינת הדגל של רובע טרסטוורה, בו הזיכרונות והרגשות שולטים באזור המפורסם הזה של רומא. עם השנים Caffè Lungara 1940 הפכה למוקד המשיכה באזור לצעירים ולמבוגרים, בזכות היצע אוכל ויין איכותי ומראה אטרקטיבי ומזמין.





שם מסעדה

שם : Caffè Lungara 1940


כתובת

כתובת: Via delle Carrozze, 85, 00187 Roma RM, איטליה













אתר אינטרנט












הנמכרים ביותר

bottom of page