top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

מאפייה מומלצת ברומא - All'Antico Vinaio


מאפיית All'Antico Vinaio: טעם של מסורת בלב רומא ברומא, אי אפשר לעמוד בפני הפיתוי של המורשת הקולינרית העשירה, מפסטה ועד פיצה, ג'לאטו ועד אספרסו, תרבות האוכל של העיר היא לא פחות מאגדה. אבל אם אתם מטיילים שמחפשים חוויה רומית אותנטית, עליכם ללכת אל מאפיית All'Antico Vinaio, המאפייה חבויה ברחוב-Piazza della Maddalena, 3, 00186 Roma RM All'Antico Vinaio המאפייה שלא רק עמדה במבחן הזמן אלא הפכה למוסד מוערך עבור מקומיים ותיירים כאחד. המאפייה הצנועה הזו, השוכנת במרכז ההיסטורי של רומא, היא התגלמות של המסורות הקולינריות של רומא. עם חלון ראווה לא יומרני והקסם הכפרי שלו, קל להתעלם מהמקום, אבל ברגע שנכנסים פנימה, תועברו לעולם של טעמים בלתי נשכחים.

הדבר הראשון שמכה בך כשנכנסים ל-All'Antico Vinaio הוא הריח שממלא את האוויר. ניחוח של לחם טרי שנאפה, פוקצ'ות ועוד מיני מאפים, מה שהופך את זה לבלתי אפשרי לעמוד בפני הדחף להתפנק. המאפייה ידועה בפאניני המענג שלה, והם הכל מלבד רגילים.


המאפייה מתמחה ביצירת פאניני העמוסים עם המרכיבים הטובים והטריים ביותר. מפרשוטו וסלמי ועד גבינת פקורינו וקרם כמהין, כל כריך הוא יצירת מופת בפני עצמה. היצירות הללו מוכנות בתשוקה ובדיוק רב, מה שמבטיח לכם שכל ביס הוא פיצוץ של טעמים. בין אם אתם אוכלים בשר או צמחוניים אתם תמצאו את הפאנינו שמתאים לכם.

המנות נדיבות, כך שלא תעזבו את All'Antico Vinaio בתחושת רעב. כשאתם מתענגים על הפאנינו שלכם, תבחינו גם בצוות הידידותי והמסביר פנים, הם יותר משמחים לעזור לכם לנווט בתפריט ולבחור את השילוב המושלם של המרכיבים כדי ליצור לכם את כריך החלומות שלכם.


המיקום של All'Antico Vinaio בפיאצה דלה מדלנה הוא בונוס מענג, הכיכר משדרת קסם מהעולם הישן, עם מבנים היסטוריים, רחובות מרוצפים ואווירה שמחזירה אותכם אחורה בזמן. זה המקום האידיאלי ליהנות מהפנינו שלכם.

למי שרוצה לשלב את הפאנינו שלו עם המשקה המושלם, המאפייה מציעה מבחר מרשים של יינות, אתם יכולים לסמוך על המומחיות של הצוות שימליץ לכם על יין שמשלים את הארוחה שלכם בצורה טובה.


מאפיית All'Antico Vinaio זו חוויה. זהו מקום שבו הישן והחדש מתאחדים בחגיגה הרמונית של מסורות קולינריות איטלקיות. זה המקום שבו הפעולה הפשוטה של הכנת כריך הופכת לצורת אמנות. וזה המקום שבו אתם יכולים להתענג על המהות של רומא, ביס מענג אחד בכל פעם.

לכן, כשאתם מוצאים את עצמכם ברומא אל תפספסו את ההזדמנות לבקר ב-All'Antico Vinaio ב-Piazza della Maddalena, 3, 00186 Roma RM זה מסע גסטרונומי לזמנים אחרים, וטעם של פעם שיישארו איתכם הרבה אחרי שעזבתם את רומא.


שם מסעדה

שם המאפייה: All'Antico Vinaio


כתובת

כתובת: All'Antico Vinaio ב-Piazza della Maddalena, 3, 00186 Roma RM













אתר אינטרנט


הנמכרים ביותר

bottom of page