top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

כריסמס בלונדון


הטעמים החגיגיים של חג המולד בלונדון

כריסמס בלונדון


כשהאוויר החורפי עולה מעל לונדון, יש מהפך קסום שמתרחש בעיר - חג המולד בלונדון. הרחובות מקושטים באורות מנצנצים, חלונות ראווה לבושים במיטב קישוטי החג שלהם, והרוח החגיגית באוויר. אבל מה שבאמת הופך את העונה הזו למיוחדת הוא המגוון המענג של תענוגות קולינריים שמגרים את בלוטות הטעם שלנו. הצטרפו אליי למסע גסטרונומי דרך טעמי חג המולד בלונדון!


כריסמס בלונדון

קסם היין חם

התחלי את הרפתקת חג המולד שלכם על ידי לגימת כוס יין חם וריחני. דוכנים ופאבים ברחבי העיר מציעים את התערובות הייחודיות שלהם של היין האדום המתובל הזה. השילוב של יין אדום עם תבלינים ארומטיים כמו ציפורן, קינמון וגרידת תפוז גורם לחורף המושלם. זה המשקה האידיאלי כדי לשמור על חום הגוף בזמן שאתם מטיילים בשווקים החגיגיים של העיר.


שווקי חג המולד ואוכל רחוב

שווקי חג המולד של לונדון הם מגרש משחקים גסטרונומי. דוכנים שופעים פינוקים מעוררי תיאבון, כמו ערמונים קלויים, עוגיות ג'ינג'ר וכוסות של שוקו חם. אל תפספסו את הפשטידו הלוהטות, הנקניקיות המעולות .המאכלים הללו הן התגלמות של אוכל מנחם לחג המולד.


כריסמס בלונדון

מסורת הפודינג

חג המולד פשוט לא יהיה אותו דבר בלי פודינג חג המולד, הקינוח העשיר והפירותי הזה עמוס בצימוקים, דומדמניות וקליפות מסוכרות, וכל זה ספוג בברנדי.


הודו צלוי עם כל הקישוטים

ארוחת חג המולד המסורתית בלונדון כוללת תרנגול הודו צלוי, אלו פרוסות הודו העסיסיות בשילוב עם תפוחי אדמה צלויים ופריכים, הקליפה הפריכה והזהובה של תפוחי האדמה היא דבר בעל יופי קולינרי. ארוחת חג המולד כזו באמת מחממת את הלב והבטן.


תה מנחה חגיגי

פנקו את עצמכם עם תה מנחה יוקרתי לחג המולד באחד המלונות המפורסמים של לונדון. כריכי אצבע עדינים, סקונס אפויים טריים עם ריבה, ומבחר של קינוחים מיניאטוריים בנושא חג המולד מחכים לכם.


כריסמס בלונדון

פינוקים ומאפים לחג

מאפים בנושא חג המולד הן מחזה נפוץ בלונדון בתקופת החגים. הם מציעים מגוון של מאפים ופינוקים מענגים בהשראת חג המולד. המאפיות בלונדון יוצרות ממתקים המגלמים את רוח העונה.




פאבים וליקר ביצים

הפאבים ההיסטוריים של לונדון מתעוררים לחיים במהלך חג המולד. קחו חצי ליטר של בירה מסורתית או כוס ליקר ביצים כדי להתענג על האווירה הנעימה.


כריסמס בלונדון

חג המולד בלונדון הוא חוויה קולינרית שאין כמותה. השילוב של מסורות עתיקות ופרשנויות מודרניות למנות קלאסיות יוצרות חגיגה לחושים. תרשו לכם להתמכר לכיף הגסטרונומי שיש לעיר הזו להציע במהלך העונה הקסומה הזו.

מאחל לכולכם חג מולד טעים ושמח בלונדון!

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הנמכרים ביותר

bottom of page