top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

ארץ פלאות החורף בלונדון - Winter Wonderland


שם מסעדה

שם : Borough Market


כתובת

כתובת: Louisa Duckworth Walk, London W1K 7AN, בריטניה










אתר אינטרנט

ארץ פלאות החורף של לונדון

אם אתם מוצאים את עצמכם בלונדון בתקופת חג המולד (הפארק פתוח בין התאריכים 17 לנובמבר ועד 1 לינואר) , התכוננו לערב של כיף ובואו אני הוציא אתכם למסע קולינרי דרך ארץ הפלאות החורפית שאין כמותה.

בין האורות הנוצצים ומשטחי ההחלקה על הקרח, ארץ הפלאות החורף של לונדון מתגאה במגוון של תענוגות שיגרמו לכם תענוג קולינרי מסוג אחר. הצטרפו אליי לערב של משחקים, אורות וכמובן אוכל.



המחמם הרשמי של ארץ פלאות החורף בלונדון

ההרפתקה הגסטרונומית שלנו מתחילה בכוס יין חם, כשאתם משוטטים בין הדוכנים המנצנצים, הריח המפתה של יין מתובל מפתה אתכם בכל פינה בפארק. הלגימה הראשונה היא כמו חיבוק נעים לנשמתכם, עם טעמים של קינמון, ציפורן והדרים משתלבים זה בזה בהרמוניה מושלמת. זהו מחמם החורף האולטימטיבי שנותן את הטון בערב זה.


ארץ פלאות החורף בלונדון

אוכל רחוב

מבראטוורסט רוחשת לקערות מהבילות של ראמן אותנטי, ארץ הפלאות החורף של לונדון הופכת לשוק אוכל עולמי. המגוון של המטבחים המוצעים הוא באמת מדהים. מתחשק לכם פרוסת פיצה מנחמת, קרפ מלוח או איזו שווארמה עסיסית? אתה תמצא הכל כאן.

חובה לנסות את רוסטי תפוחי האדמה, עוגות תפוחי אדמה פריכות בצבע חום זהוב, גבינה מותכת וסלמון מעושן, הביס הראשון הוא סימפוניה של פריכה, קרמית שתשאיר אתכם עם טעם של עוד


חסר לכם משהו מתוק?

בגן העדן החורפי הזה, לא חסר מאכלים מתוקים. אי אפשר לעמוד בפני הריח המתוק של צ'ורוס טרי, מוגש עם תוספת של רוטב שוקולד טעים לטבילה, הניחוח המפתה של וופל בלגי חמים, חנוק ברוטב שוקולד עשיר וקטיפתי. התענוגות המפנקים האלה מושלמים לספק את החשק למתוק שלכם.


ארץ פלאות החורף בלונדון

פנינים נסתרות בבתי קפה נעימים

כשהרוחות הקרירות מתחילות לנשוב, חפשו מפלט באחד מבתי הקפה המוזרים החבויים בארץ פלאות החורף. התמקמו בפינה והתענגו על שוקו חם וקרמי שהוא לא פחות מחיבוק נוזלי, הוסיפו פרוסת עוגה טרייה או מאפה עדין, ותקבל את המתכון המושלם להירגעות ולפינוק.


הפודינג הבריטי

שום מסע קולינרי דרך ארץ פלאות החורף של לונדון אינו שלם מבלי לחוות את הפלא הקולינרי המכונה הפודינג הבריטי. פודינג הטופי הדביק, עם רוטב הטופי החם והדביק שלו בתוספת גלידת וניל חלקה, הוא קינוח היישר מהחלומות הכי מתוקים שלכם, כל כפית היא שילוב מלודי של חם וקר, מתוק ועשיר, ותשאיר לכם חשק לביס אחד נוסף.


ארץ פלאות החורף בלונדון

לסיכום

ארץ הפלאות החורף של לונדון היא הגשמת חלומו של חובבי האוכל. זה לא רק האורות הנוצצים והאווירה המקסימה - זו הרפתקה קולינרית שתשמח את בלוטות הטעם שלכם ותחמם את נשמתכם, הריחות המפתים של יין חם ועד הפיתוי הבלתי ניתן לעמוד בפניו של ים המתוקים, גן העדן החורפי הזה מזמין אתכם להתמכר לטעמי חג המולד בלונדון.

הנמכרים ביותר

bottom of page