top of page

הנמכרים ביותר

חיפוש

כל בו ענק רק לאוכל - Eataly Roma


ארץ הפלאות הקולינרי של רומא Eataly Roma

כשזה מגיע למטבח האיטלקי, יש מקום אחד ברומא שעומד חייבים לבקר בו Eataly Roma. פנינה קולינרית זו השוכנת ברומא זה מקום חובה לאוהבי אוכל איטלקי ובכלל, המקום מציע מסע שאין שני לו בין הטעמים המגוונים והמענגים של איטליה.



חגיגה לחושים

מהרגע שאתם נכנסים לתוך החנות הענקית Eataly Roma, אתם נכנסים למקדש של טעמים וצבעים איטלקיים. האווירה החמימה והמסבירת פנים היא כמו פיאצה איטלקית, שוקקת אנרגיה, והאוויר מתמלא בריחות שאין לעמוד בפניהם של לחם טרי, רטבים מבעבעים ובשרים צלויים.


מבחר ללא תחרות של מרכיבים טריים

החנות ידועה במבחר המרשים של מוצרים איכותיים, מקומיים ומיובאים, בין אם אתם מחפשים שמני זית מעולים, חומץ בלסמי מיושן, פסטה בעבודת יד או הגבינות האיטלקיות הטובות ביותר, ב-Eataly Roma יש הכל. כל פינה בגן העדן הקולינרי הזה היא אוצר של מרכיבי גורמה, ותמצאו את עצמכם מסתובבים במקום כמו ילד בחנות ממתקים.




חינוך קולינרי

היא יותר מסתם שוק; זה גם מרכז חינוכי לכל מה שנוגע לגסטרונומיה איטלקית. ברחבי החנות תמצאו מומחים נלהבים ושמחים לחלוק את הידע שלהם, בין אם מדובר באמנות הכנת פסטה טרייה, בניואנסים של קפה איטלקי או שילוב היין המתאים לארוחה שלכם. אתה יכול גם להשתתף בסדנאות בישול, טעימות יין ואירועים גסטרונומיים אחרים כדי לשפר את הכישורים והידע הקולינרי שלכם.



אפשרויות אוכל מגוונות

אחד מגולות הכותרת של Eataly Roma הוא מגוון אפשרויות הסעודה שלה. בין אם יש לכם מצב רוח לאספרסו ומאפה מהירים, לארוחת צהריים נינוחה או לחוויית אוכל משובחת, תוכלו למצוא את זה כאן. החנות כוללת מגוון מסעדות שונות, בתי קפה ודלפקי אוכל, כל


אחד מתמחה במטבחים איטלקיים ואזוריים שונים. תוכלו להתענג על פיצה בסגנון נפוליטני ב-Rossopomodoro, להתפנק עם צלחת פסטה טרייה ב-La Pasta, או ליהנות מארוחת ערב מעודנת של פירות ים ב-Il Pesce.



משקאות איטלקיים

גם המחויבות של Eataly Roma להציע את מיטב המשקאות האיטלקיים ניכרת במקום, מחלקת היין מתגאה במבחר נרחב של יינות איטלקיים מכל אזור, לא שוכחים גם את אוהבי הבירה, עם מגוון בירות איטלקיות וכמובן, אי אפשר לצאת מבלי לשתות אספרסו איטלקי אותנטי, בין אם תעדיפו אותו חזק וקצר או קפה הפוך על בסיס חלב.



טעם מאיטליה

בלב רומא, Eataly מספקת טעימה אמיתית מהמורשת הקולינרית של איטליה. בין אם אתם תיירים המחפשים חווית אוכל בלתי נשכחת או מקומיים שמחפשים את המרכיבים הטובים ביותר להכנת המנות האהובות עליכם, Eataly Roma הוא מסע קולינרי שלעולם לא מאכזב. עם האווירה המסבירת הפנים, הצוות המומחה והמבחר שאין שני לו, זהו מקום שבו אוהבי האוכל יכולים באמת לטבול את עצמם במהות המטבח האיטלקי.

לכל מי שמאמין שאוכל הוא שער לתרבות ורוצה לחוות את המגוון של הטעמים האיטלקיים, Eataly Roma היא לא פחות מגן עדן קולינרי שישאיר אתכם עם הערכה עמוקה יותר ליופי של הגסטרונומיה האיטלקית.



שם מסעדה

שם : Eataly Roma


כתובת

כתובת: Piazzale 12 Ottobre 1492, 00154 Roma RM, איטליה













אתר אינטרנט

8 צפיות0 תגובות

הנמכרים ביותר

bottom of page